Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sem Leeuwen - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sem Leeuwen - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Sem

Blijf op de hoogte en volg Sem

08 Oktober 2012 | Singapore, Singapore

Zo hier dan mijn eerste reisverslag(je)
Maandagavond 8 oktober vertrokken richting Singapore.
Het ging allemaal niet vanzelf; op Schiphol kreeg ik te horen dat het vliegtuig nog niet weg kon, omdat de piloot onwel was geworden. Er moest dus een andere pilool komen. Deze piloot moest eerst nog landen op Schiphol, om vervolgens ons naar Londen te vliegen. Eigenlijk zou het vliegtuig om 19:10 uur vliegen, maar dit werd uiteindelijk 20:35 uur. Hierdoor werd het wel erg krap om mijn aansluiting in Londen, richting Singapore, te halen (die om 21:05 uur zou vertrekken)
Vanaf het moment dat we waren gelandt werden we opgevangen door iemand die ons door Londen Heatrow heen leidde. We moesten precies aan de andere kant van het vliegveld zijn, om het vliegtuig naar Singopore te pakken. Na een stuk te hebben gerent, de metro te hebben gepakt en een stukje met de bus te hebben gereden, kwamen we eindelijk bij de gate aan. Gelukkig stond het vliegtuig er nog en konden we snel plaats nemen (doorweekt van het rennen).

Op de luchthaven van Singapore aangekomen, zag ik een mevrouw staan met een blaadje met Van Leeuwen erop. Ik dacht: zo dat is een service, ik wordt gewoon opgepikt en naar mijn hostel gebracht. Maar helaas........ zij vertelde me dat mijn koffer nog in Londen stond en dat ik even e.e.a. moest gaan regelen bij een kantoor voor gevonden koffers. Daar moest ik een aantal formulieren invullen en kreeg ik een pas met 20 pond erop om er spulletjes van te kopen die ik nu echt nodig heb.

Ze hebben me beloofd dat me koffer morgenavond naar het hostel wordt gebracht. Dus laten we dat maar hopen.

Vanaf het vliegveld heb ik een shuttle-bus gepakt richting mijn hostel. Tijdens deze rit kwam ik al hele mooi dingen tegen (die ik morgen en overmorgen eens ga bekijken).

Ik ben net (22:00 uur) even lekker wezen dineren bij de MAC en nog wat rond gelopen door Chinatown (mijn hostel ligt namelijk midden in Chinatown: erg apart!).
Ga zo maar eens me bed opzoeken. Ik slaap op een kamer met 6 (stapel)bedden, maar er liggen tot nu toe nog maar 2 mensen op die kamer. Wel erg krap, maar opzich prima te doen.

Morgen ga ik met de metro even de rest van Singapore bekijken.

Jullie horen snel weer wat van me!

Groetjes uit het warme en benauwde Singapore.




  • 09 Oktober 2012 - 19:25

    Mary:

    Ha Sem. Fijn dat je toch nog het vliegtuig gehaald hebt in Londen. Wel balen van je koffer, maar joh, dat redt je wel hoor die 2 dagen. Niet te moeilijk doen he !! Veel plezier daar in China Town.
    Kus Mam

  • 09 Oktober 2012 - 19:40

    Toon En Marjan:

    wat een eerste verhaal!
    veel succes,we gaan je volgen
    liefs uit alphen

  • 10 Oktober 2012 - 18:34

    Anja:

    ik heb je gevonden knul
    hoop dat je koffer er snel is ik ga jwe wel in de gaten houden hoor kus Anja

  • 10 Oktober 2012 - 19:25

    Annette:

    Wat een goed begin! Komt allemaal wel op z'n pootjes terecht. Zal best prachtig zijn in Singapore.
    Genoeg foto's maken hoor.

    Annette xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sem

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 4660

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2012 - 27 December 2012

Singapore & Australië 2012

Landen bezocht: